Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. 

| Meer informatie

Sluiten
Menu

Actueel

Wat voor invloed heeft werken in de zorg op de student en client? Maandelijks wij vragen wij onze zorgstudenten, clienten of zij hun verhaal willen vertellen. Wij vinden het belangrijk om verhalen te delen die betrekking hebben op actuele zorgactiviteiten. Lees hier onze verhalen van studenten, clienten, gastblogs en onze eigen Titiaan Zwart. 

Een oproep aan alle mantelzorgers

Mantelaar koppelt studenten aan ouderen

Mantelzorgers hebben het in deze coronatijd extra zwaar. Nog meer dan anders hebben zij behoefte aan ondersteuning of een moment voor zichzelf.

Lees verder

Dit is wat Lise doet als zorgstudent

Dit is wat Lise doet als zorgstudent

Lise is zorgstudent bij Mantelaar en zit in haar laatste jaar van de studie ergotherapie. Haar bijbaan in de zorg ziet er nu anders uit dan voorheen.

Lees verder

Mantelzorgondersteuning bij dementie? Zeker

Hoe ben je mantelzorger tijdens de coronacrisis?

De zus van Agnes heeft dementie en constante zorg nodig. Samen met haar jongere zus neemt Agnes een deel van de zorg op haar en de rest wordt opgepakt door mantelzorgondersteuners.

Lees verder

Wat te doen tijdens videobellen?

Wat te doen tijdens videobellen

Het kabinet wil ouderen en kwetsbare zoveel mogelijk afschermen van het coronavirus. Daarom zijn de verpleeghuizen en kleinschalig wonen dicht.

Lees verder

Werken in de zorg tijdens coronacrisis?

Werken in de zorg tijdens coronaseizoen

Als student krijg je nu verplicht les vanuit huis en is een biertje doen met je vereniging even van de baan. Dit is vanzelfsprekend natuurlijk, om het coronavirus onder controle te krijgen.

Lees verder

Tips voor zorg op afstand tijdens coronacrisis

Tips voor zorg op afstand tijdens coronacrisis

In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken. Heel logisch, want deze doelgroep is het meest vatbaar voor het virus.

Lees verder

U bevindt zich hier: